دوربین مداربسته هشتگرد . کرکره هشتگرد

سیستم های امنیتی دوربین هشتگرد - کرکره هشتگرد مجری نصب و راه اندازی پروژه های امنیتی و حفاظتی بدون محدودیت اجرایی ، زمانی و مکانی است

دوربین مداربسته هشتگرد . کرکره هشتگرد

سیستم های امنیتی دوربین هشتگرد - کرکره هشتگرد مجری نصب و راه اندازی پروژه های امنیتی و حفاظتی بدون محدودیت اجرایی ، زمانی و مکانی است

گروه سیستم های امنیتی دوربین هشتگرد یک گروه از افراد متخصص در سیستم های امنیتی و حفاظتی مانند : دوربین های مداربسته AHD و IP ، جک اتوماتیک درب ، سیستم اعلام سرقت ، سیستم اعلام حریق ، کرکره، ایفون تصویری و صوتی ، پسیو شبکه و ... می باشد که توانایی برنامه ریزی ، راه اندازی سیستمهای نامبرده را می باشد. این گروه بدون هیچ محدودیت در اندازه پروژه ، زمان و مکان انجام پروژه می باشد.
سیستم های امنیتی پارسه هشتگرد


مشاوره و بازدید از محل رایگان

09364947268

مهدی کلانکی

دوربین مداربسته هشتگرد
درب کنترلی هشتگرد راهبند هشتگرد کرکره هشتگرد جک در هشتگرد جک ریلی هشتگرد
دزدگیر هشتگرد سیستم اعلام سرقت هشتگرد
سیستم اعلام حریق هشتگرد
آیفون تصویری هشتگرد آیفون صوتی هشتگرد
نمایندگی دوربین های علیک ویژن، داهوا ، سیماران در هشتگرد
نمایندگی جک های سیماران فراز s simaran faraz s, میلان ، واکرا ، پروتکو ، v2کالیپسو و بتا در هشتگرد
نمایندگی نمایندگی دستگاه دزدگیر جی ام کا gmk در هشتگرد

در اینجا انواع درب های کنترلی به صورت دقیق تر بررسی می کنیم البته به خاطر شباهت جک درب و جک ریلی در اینجا این دو نوع جک را بررسی می کنیم:

11111111111111111111111111111111

 

1- جک درب: جک های پارکینگی  در عمل برای سهولت کار برای باز و بسته کردن درها تعبیه شده است و می توان به عنوان یک وسیله حفاظتی و امنیتی نیز نام برد زیرا بعد از نصب بر روی در باعث می شود که در قدرت بالایی در مقابل باز و بسته شدن داشته باشد. جکهای در بر دو نوع می باشند 1 هیدرولیکی که قدیمی تر می باشد و قدرت بالا برای درهای سنگین استفاده می شود که البته امروزه منسوخ شدده است و کم استفاده می شود . 2 الکترومکانیکی :  نسبت به جک های قبلی جدید تر بوده و برای درهای باوزن کم با متوسط 800 کیلو استفاده می شود و مقرون به صرفه تر می باشد. این نوع در ها در دو نوع بیرون باز شو و داخل باز شو مورد استفاده قرار می گیرند که در مواردی که در بیرون باز شو باشد جک را به صورت بیرون باز شو نصب می شود که کمی تخصصی تر می باشد البته جک های بیرون باز شو معمولا باید در بالای در نصب شود. در نصب جک های معمولا از قفل برقی استفاده می شود که برای امنیت بیشتر می باشد و آن به این دلیل است که اگر ماشین یا چیزی با در برخورد کرد فقط قفل برقی خراب شود و آسیبی به جک ها نرسد ، البته جکهایی مانند V2 کالیپسو آنقدر قدرت دارد که می تواند بدون قفل برقی در برابر ضربه ایستادگی کند. جک ها به خاطر نوع متفاوت در بازو و مرکز کنترل به مدل های متفاوتی تقسیم می شود و باید برای نصب هر کدام اطلاعات خاصی داشت.

جکهای در مختلفی در بازار موجود می باشد که برای انتخاب جک در مورد نظر خود باید به گزینه هایی همچون هزینه ، وزن در ، تردد در و کارایی که از در می خواهیم توجه کنیم و البته برای انتخاب جک به جز این گزینه ها متراژ در نیز باید مدنظر قرار داد. با وجود جک درهای مختلف می توان به دودسته ایرانی و خارجی تقسیم بندی کرد و مهمترین جکها را اینگونه نوشت.

جک های ایرانی : جک در تابا ، جک در بتا ، جک در آلدو ، جک در سیماران ، جک در سوزوکی ، جک در پویا دُر(آریا) ، جک در محک (تکنما) ، جک در یوتاب (الکتروپیک) ، جک در میلان ، جک در واکرا و ... .

جک های خارجی : جک در فک FAAC ایتالیا ، جک در زومر sommer آلمان ، جک در بنینکا beninca انگلستان ، جک در فادینی Faddini ایتالیا ، جک در پروتکو proteco ایتالیا ، جک در V2 کالیپسو V2 calypso ایتالیا ، جک در BFT ایتالیا ، جک در جنیوس genius ایتالیا ، جک در نایس nice ایتالیا و ... .

می توان گفت پرفروش ترین جک در خارجی : جک در V2 کالیپسو ، جک در پروتکو ، جک در نایس ، جک در BFT ، جک در جنیوس  می باشند و همچنین  پرفروش ترین جک های ایرانی  جک در سیماران فراز S و P ، جک در میلان ، جک در واکرا می باشد که  در ادامه دفترچه راهنمای هر کدام را خواهم گذاشت.

11111

 

 

2- جک ریلی : جک های ریلی نیز از تنوع زیادی برخوردارند و همان شرکت های سازنده جک بازویی سازنده این نوع جک ها می باشند. برای انتخاب دقیق یک جک ریلی خوب باید به هزینه ، وزن در ، مقدار تردد از در ، مقدار باز شوندگی در بستگی دارد. این نوع جک ها استفاده کمتری دارند زیرا کمتر دری به صورت ریلی وجود دارد و معمولا برای شرکت ها ، کارخانجات و گاها خانه ها استفاده می شود.

1211

 

دفترچه راهنمای این جک ها مانند جک های بازویی می باشد با این تفاوت که تنظیمات فقط برای یک در تعریف شده است.

 

جک های بازویی دارای قسمت های زیر می باشد:

صضصججکک

 

1- مرکز کنترل : مغز جک در می باشد که برد در این قسمت قرار دارد و تنظیمات مربوط به بازو را انجام می دهد

 

2- چشمی : با استفاده از مادون قرمز کار می کند که دارای یک فرستنده و گیرنده می باشد که با تشخیص مانع باعث جلوگیری از باز یا بسته شدن در می شود که بسته به نوع تعریفی که در مرکز کنترل می شود کار می کند. یعنی در هنگام باز شدن اگر مانعی تشخیص دهد درها بسته می شود و در هنگام بسته شدن اگر مانعی تشخیص داده شود درها باز می شوند که نوع دوم در همه درها استفاده می شود و معمولا یک جفت چشمی در پک جک ها وجود دارد

3 - فلاشر ( چراغ چشمک زن): کار هشدار را دارد که بسته به باز و بسته بودن با خاموش و روشن شدن اعلام هشدار می کند.

 

4- ریموت : رابط بین مصرف کننده و مرکز کنترل است که معمولا دو عدد در پک قرار می گیرد. که فقط با یک دکمه به مرکز کنترل دستور می دهد که در باز شود یا بسته شود که هر مرکز کنترل یک فرکانس خاص خود را دارد. در هر پک جک معمولا دو ریموت وجود دارد که برای اضافه کردن باید ریموت اضافه در نظر گرفت و چون بعضی از ریموت ها گران است می توان از رسیورها جداگانه استفاده کرد.

5- بازوهای جک : که به در متصل شده و کار کشیدن و هل دادن در را انجام می دهد.

در  جک های ریلی تا گزینه 4 با جک بازویی برابر است .

5- موتور جک : در کنار مرکز کنترل بوده و جدا نمی باشد

6- میکرو سوییچ : که حداقل و حداکثر باز شدن و بسته شدن در را مشخص می کند

7- ریل ها که اتصال بین در و موتور را برقرار می کند.

 

دفترچه راهنمای جک های مختلف در زیر آورده شده است:

 

بردهای مخصوص جک ها وجود دارد که به برد های MS1 و romana مشهورند که در زیر دفترچه راهنمای آنها امده است. این بردها زمانی استفاده می شود که بردها اصلی خراب است و مشتری هزینه زیادی را نمی خواهد پرداخت کند و البته در بعضی از جک ها به عنوان برد اصلی استفاده می شود.

 

پیشنهاد سیستم های امنیتی دوربین هشتگرد برای انتخاب یک جک در خوب به شکل زیر است:

برای کسانی که درهایی با تردد پایین دارند و می خواهند هزینه کمتری کنند جک های میلان ، واکرا و سیماران فراز S است و در غیر اینصورت اگر هزینه اهمیتی ندارد یا تردد در بالا می باشد می توان از جک های سیماران فراز P ، پروتکو ، V2کالیپسو استفاده کنند و البته جک های BFT و جنیوس نیز می توانند استفاده شوند ولی هزینه بالایی در بر دارند.

 

 

سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین هشتگرد

 

09364947268

 

مهدی کلانکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی