دوربین مداربسته هشتگرد . کرکره هشتگرد

سیستم های امنیتی دوربین هشتگرد - کرکره هشتگرد مجری نصب و راه اندازی پروژه های امنیتی و حفاظتی بدون محدودیت اجرایی ، زمانی و مکانی است

دوربین مداربسته هشتگرد . کرکره هشتگرد

سیستم های امنیتی دوربین هشتگرد - کرکره هشتگرد مجری نصب و راه اندازی پروژه های امنیتی و حفاظتی بدون محدودیت اجرایی ، زمانی و مکانی است

گروه سیستم های امنیتی دوربین هشتگرد یک گروه از افراد متخصص در سیستم های امنیتی و حفاظتی مانند : دوربین های مداربسته AHD و IP ، جک اتوماتیک درب ، سیستم اعلام سرقت ، سیستم اعلام حریق ، کرکره، ایفون تصویری و صوتی ، پسیو شبکه و ... می باشد که توانایی برنامه ریزی ، راه اندازی سیستمهای نامبرده را می باشد. این گروه بدون هیچ محدودیت در اندازه پروژه ، زمان و مکان انجام پروژه می باشد.
سیستم های امنیتی پارسه هشتگرد


مشاوره و بازدید از محل رایگان

09364947268

مهدی کلانکی

دوربین مداربسته هشتگرد
درب کنترلی هشتگرد راهبند هشتگرد کرکره هشتگرد جک در هشتگرد جک ریلی هشتگرد
دزدگیر هشتگرد سیستم اعلام سرقت هشتگرد
سیستم اعلام حریق هشتگرد
آیفون تصویری هشتگرد آیفون صوتی هشتگرد
نمایندگی دوربین های علیک ویژن، داهوا ، سیماران در هشتگرد
نمایندگی جک های سیماران فراز s simaran faraz s, میلان ، واکرا ، پروتکو ، v2کالیپسو و بتا در هشتگرد
نمایندگی نمایندگی دستگاه دزدگیر جی ام کا gmk در هشتگرد

معرفی اجناس برای پروژه دوربین مداربسته

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۸ ب.ظ

عموم پروژه های این گروه فنی و مهندسی بر روی دوربین مداربسته ، دزدگیر ساختمان و جک بازویی

 

این گروه فنی و مهندسی برای پروژه های دوربین مداربسته دوربین های داهوا را پیشنهاد می کند . دوربین های داهوا که به صورت عموم در پروژه ها نصب می شود دوربین مداربسته 1200TP و 1200TPA و 1200MP و برای پروژه هایی مقرون به صرفه از دوربین مداربسته کوپر داهوا به مدل b2a21 و t2a21 برای پروژه های عمومی دوربین مداربسته استفاده و پیشنهاد می کنیم که با گارانتی رسمی شرکت فراگستر می باشد.

 

دستگاه های ضبط برای داهوا نیز عموما از دستگاه های کوپر این شرکت استفاده می کنیم که در دو مدل 4 کانال و 8 کانال و یا به نوع دیگر در دوحالت 1080p  با کلمه 1a و 1080n که با کلمه 1b شروع می شود که در زیر مشاهده می کنید:

 

 

 

 

البته بسته به درخواست مشتری نوع دوربین و مارک را انتخاب می کنیم ولی همیشه اولین پیشنهاد ما برند داهوا و این مدل ها می باشد.

 

اجناس دیگر برای نصب دوربین نیز به کار می رود که مهمترین آن پاور دوربین است که عموما از پاور های تک 2 آمپر برای دوربین های استفاده می کنیم که برای هر دوربین یک پاور استفاده می شود و این پاور گاهی در کنار دستگاه DVR قرار می گیرد که بیشتر برای دوربین هایی است که مسافت سیم کشی آنها زیر 70 متر باشد زیرا در بیشتر از این متراژ افت ولتاژ و جریان خواهیم داشت و گاها پاورها در کنار دوربین در یک باکس قرار می گیرد که در این موارد باید 220 ولت را تا دوربین مداربسته از طریق یک سیم جداگانه ببریم.  البته در بعضی مواقع پیش می آید که مجبور به استفاده از پاور صنعتب هستیم که که این پاور ها با دارا بودن 2 با 3 خروجی قادر است 10 آمپر یا بیشتر را به صورت یکجا به ما بدهد که فقط در کنار دستگاه ضبط قرار می گیرد.

 

 

 

سیم تصویر یا سیم RG کالای دیگری است که در یک پروژه دوربین مداربسته استفاده می شود که البته به این کابل ها کواکسیال نیز گفته می شود. این سیم در دو نوع تک و ترکیبی می باشد که نمونه ترکیبی آن به این معنی است که سیم برق در کنار سیم تصویر قرار دارد . گروه فنی مندسی پارسه هشتگرد برای پروژه های خود از سیم ها RG با مغزی 0.7 استفاده می کند که مرغوب ترین نوع آن است که البته برای مسافت های طولانی از سیم های RG با مغزی 0.8  نیز استفاده می کند. دوربین مداربسته های قدیمی ای که دارای میکروفون بودند یک سیم اضافه هم داشتند که کار را برای سیم کشی سخت می کرد و باید یک سیم RG تک در کنار آن می کشیدیم که امروزه سیم سوم حذف شده و صدا هم از طریق سیم RG انتقال داده می شود که دوربین 1200tp-a یک نوع دوربین ساده و ارزان قیمت شرکت داهوا می باشد که همان 1200tp بوده ولی یک میکروفن اضافه نیز دارد.

 

 

جنس دیگری که باید استفاده شود فیش BNC می باشد که در دو نوع پرسی و پیچی می باشد که هر کدام دارای انواع مرغوبیت می باشد. فیش های پیچی دارای ضعف بزرگی می باشند که اکسیده شدن در طولانی مدت شل شدن پیچ و کنده شدن در اثر کشیده شدن می باشد . این گروه فنی مهندسی پارسه هشتگرد که یکی از مجریان بزرگ دروبین مداربسته در هشتگرد و منطقه ساوجبلاغ می باشد از فیش BNC پرسی شرکت Etto استفاده می کند که یکی از مرغوبترین فیش ها در بازار می باشد.

                            

 

در کل می توانیم بگوییم که سیستم های امنیتی پارسه هشتگرد از بهترین جنس ها برای پروژه های خود استفاده می کند و البته بهترین نصب را به مشتری خود تحویل می دهد. که ضمانت این کار هم رضایت تمامی مشتریان خود از انجام و پایان کار می باشد.

 

سیستم های امنیتی پارسه هشتگرد به جز نصب دوربین های مداربسته کار عیب یابی و رفع عیب این پروژه ها را نیز بر عهده می گیرد و همچنین کار فروش محصولات را نیز بر عهده دارد.

 

سیستم های امنیتی دوربین هشتگرد

 

 

0936494728

 

مهدی کلانکی

 

نظرات  (۱)

با سلام ... دوربین های داهوا عالی ان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی